Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701
Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701 Impressies beschikbare kantoorruimte Impressies beschikbare kantoorruimte Impressies beschikbare kantoorruimte Impressies beschikbare kantoorruimte Impressies beschikbare kantoorruimte Het rood gearceerde gedeelte is nog beschikbaar voor de verhuur. Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701

Klik op een afbeelding om deze in een groter formaat te bekijken

Kantoorruimte Apeldoorn, Prins Willem Alexanderlaan 701

Op één van de mooiste locaties in Apeldoorn, op opvallende plek, bieden wij in dit kantoorgebouw genaamd ‘’BusinessCenter Prins’’ op de vijfde verdieping ca. 200 m² kantoorruimte aan voor de verhuur. Het betreft hier een hoogwaardig afgewerkte kantoorruimte.

BusinessCenter Prins is gelegen aan de rand van het centrum en nabij het Centraal Station. Andere huurders in het gebouw zijn o.a.: Van Bruggen Advies Groep, Hypotheek.nl, Accon avm Accountants, Stichting Salvage, GietemaWevers Notarissen, IZZ, KMO Solutions (pink Roccade), en vele andere BusinessCenter Members.

Het moderne bedrijfsverzamelgebouw kenmerkt zich door een krachtige en verfrissende uitstraling en is voorzien van alle basisvoorzieningen die een huurder zich kan wensen waaronder: vergaderruimten van verschillende formaten (op basis van fair-use), een luxe businesslounge met minimarket, Starbucks Coffee Corner, glasvezel, dakterras, laadpalen elektrische voortuigen enzovoort.

De minimarket biedt een breed assortiment aan producten waaronder gezonde sandwiches, verse sappen, frisdranken, yoghurt, energy repen en zelfs verse soep. Voor de mensen die over werken is de mini market voorzien van een magnetron meubel en worden er diverse maaltijden aangeboden.

Objectdetails

Details

Ligging :
Gelegen aan de rand van het centrum. Het object is gunstig gelegen ten opzichte van snelwegen en het openbaar vervoer. Via de uitvalswegen zijn de snelwegen A50 en de A1 binnen tien autominuten te bereiken. Steden als Amsterdam, Utrecht en Zwolle zijn allen binnen het uur te bereiken middels het openbaar vervoer.

Parkeergelegenheid :
Bij het kantoorgebouw zijn ruim 100 parkeerplaatsen gelegen, welke zich achter een slagboom bevinden. Tevens bevindt zich er een overdekte fietsenstalling op eigen terrein.

Oppervlakte :

5e verdieping
Ca. 200 m² VVO kantoorruimte

Nader overeen te komen is er in het gebouw nog ruimte van ca. 100 tot 150 m² bij te huren.

Huurprijs :
Op aanvraag.

Voorzieningen :
Het kantoorgebouw beschikt over de volgende voorzieningen-/kenmerken:
- (Licht) reclame op gevel mogelijk ;
- 4x algemene laadpalen elektrisch laden;
- Business Units beschikbaar;
- Businesslounge;
- Gezamenlijk dakterras;
- Glasvezel voorbereiding;
- Intercom met video;
- Koffiebar;
- Lift;
- Mindervalidentoilet;
- Parkeren achter slagboom;
- 24/7 toegang;
- Spreek-/vergaderruimte;
- Toegangscontrolesysteem;
- Toegankelijkheid mindervalide.

Servicekosten :
All-in prijzen hebben betrekking op de leveringen en diensten waaronder begrepen:
- Gas, water en elektra;
- Liftonderhoud e.d.
- Glasvezel internet;
- Schoonmaak van de algemene ruimtes;
- Tuinonderhoud;
- Het gebruik van de gezamenlijke vergaderruimte.

Internet :
Het is mogelijk de internetdiensten uit te breiden. De ‘menukaart’ hiervoor treft u in de bijlage.

Bouwjaar :
1990, compleet gerenoveerd in 2018/2019.

Energielabel :
Label A. In 2019 zijn alle installaties vervangen, voorziening warmteterugwinning aangebracht en is het gehele pand voorzien van LED verlichting.

Huurtermijn :
In overleg.

Huurprijsindexering :
Jaarlijks, 1 jaar na ingangsdatum huurovereenkomst volgens module “Indexering Huren” van het CBS.

Betalingen :
Per maand vooruit.

Zekerheidsstelling :
3 maanden huur inclusief BTW.

Aanvaarding :
In overleg, kan echter snel.

Specificaties

Specificaties

GebruikssoortenKantoor
StatusTe huur
StraatnaamPrins Willem Alexanderlaan
Huisnummer701
Postcode7311 ST
PlaatsApeldoorn
ProvincieGelderland
Nieuwbouw / Bestaande bouwBestaande bouw
Prijstype huurprijs op aanvraag

Kaart

Informatieaanvraag

Ik heb de Privacyverklaring gelezen en geef toestemming voor de verwerking van mijn gegevens.

* Verplichte velden